so dance, like it is the last time of your life

Nämen titta! Det blev ett inlägg till idag. Det var väl trevligt,
hemkommen från dansen för ett tag sedan. Det gick ganska bra idag, eller sådär. Jag tror jag tog ut mig lite för mycket det första passet så jag orkade inte riktigt tänka det andra passet, vilket också är det svåraste och mest krävande på hela veckan. Jaja, nog om de.

Snart ska jag hoppa i duschen (eller ja, stå blir väl lättare). Imorgon börjar vi inte förrän tjugo i tio. LYX! Dessutom börjar vi med typ två timmar hemkunskap och sen fortsätter dagen. Den enda "riktiga" lektionen vi har är svenska typ. Äh, vem fan bryr sig? Duschen kallar. GODNATTPUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0