memories

Idag när jag, Erica & Sofia gick från idrotten pratade vi om att resa. Vi snackade om Thailand, och Thailand har jag ju varit i två gånger (Bangkok, Hua Hin, Khao Lak & några småöar runt om). Två underbara gånger kanske jag ska tillägga. Älskar det landet (dock tycker jag bättre om USA).

Iallafall pratade vi om foton och så. Jag stör mig så sjukt mycket på att jag inte hade samma utrustning eller fotointresse som jag har idag, för det hade blivit så sjuuuuukt fina bilder i sånnafall. Tänk vad man kan störa sig va. Upplevelsen och minnet har jag ju kvar och det var ju lika bra då som nu, som tur är. Några bilder lyckades jag iallafall rota fram. Enjoy!

ååååh vad jag saknar det stället nu när vädret är skit här hemma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0