life's a beach & i'm just playing in the sand

så fort elias kommer hem (måste se till så att inte katteN smiter ut) så ska jag slänga mig in i duschen sen ska jag sova (kärlek <3333333). jag har precis (eller ja, precis) kommit hem från musikalträningen som var SKITKUL somvanligt, världens härligaste människor i den gruppen! imorgon är det biologiprov och det känns sådär, jag är långt ifrån säker och ja, de känns lite halvdåligt. jaja, vi får hoppas på det bästa. vad fult inlägg, sjukt mycket paranteser, kompenserar med bild. godernatter.

Kommentarer
Postat av: felicia

Kikar in... Fin blogg!

Var bor du ? :)

2011-03-09 @ 23:45:59
URL: http://feliciaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0