it's better if you don't understand

Huuuuur härligt väder har det inte varit idag också?
Onsdagar är nog veckans bästa dag (förutom lördagar såklart). Onsdagar har vi asmycket rast, nästan bara lugna lektioner och dessutom slutar vi tio i två. På lunchen idag stack jag, Sofie & Ellinor till ICA och handlade godis, sen satt hela klassen ute i solen och tjockade godis. Nyttigaste klassen på skolan var det ja!

Efter skolan hade jag utvecklingssamtal, sista i grundskolan. GÖTT! Efter det träffade jag Emelie, vi gick till Center Syd och åt souvlaki och så köpte jag ett par nya solglasögon, skulle köpa ett par pilot, men alla satt snett så det slutade med att jag gick till Gina Tricot och köpte ett par likadana som jag hade förra året. Om lite mer än en timme ska jag på musikalträning. Trevligt trevligt.

världens härligaste bild, pasta i vasken och en blond emelie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0