in my california king bed

Och där var helgen förbi. Hann knappt reagera. Jag har iallafall haft en bra helg och hunnit med en hel del. I lördags tillbringade jag halva dagen i Kävlinge på Öppen Scen somsagt, det gick jättebra och det var riktigt riktigt riktigt riktigt riktigt roligt! När det var slut mellanlandade jag snabbt hemma för att byta om och sen springa bort till Erica, där min familj var. Väl där fick jag sjukt god mat och sen våldgästade jag, Erica & John Max place där vi kollade på Wildchild & Step Up, till Johns stora besvikelse.

Idag vaknade jag av att solen sken i huvudet på mig. Riktigt härligt vårväder idag! Det är typ fortfarande ljust och klockan är snart 7 (!!!!). Iallafall, idag har jag fått en ny säng som åt upp mitt rum, haha, mitt rum är pyttelitet nu helt plötsligt. Jag hade lite skiljsmässoångest där ett tag, jag har endå haft min förra säng sen jag var 3. Haha, ska testsova sängen idag, saknar jag min gamla alldeles för mycket vet jag inte vad jag gör. Förresten, vem fan bryr sig om att jag har fått ny säng? Kom precis på att jag har skrivit sjukt mycket om en säng. För mycket liv. Nu ska jag duscha & sen kolla sista Solsidan avsnittet. Puss&Kram.

lånad bild av matilda gå in på hennes blogg och tjata om att hon ska börja blogga igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0