if you really want more, scream it out louder

Mamma har precis hittat Usher. Det är så gulligt, hon är helt kär i DJ got us falling in love. Och jag förstår henne, jag tycker den är fruktansvärt uttjatad nu (kan vara för att vi har den med i vårt gig) men när jag hittade den var det kärlek vid första ögonkastet (ehm, tonen?). Försöker få henne att lyssna på More istället, men de funkar inte så bra.

Btw, Usher...Jag & Estelle zappade runt på TV'n i lördags kväll och då hamnade vi i början av en film där just Usher hade huvudrollen. Filmen SÖG, alltså den var riktigt dålig. Det skrek B-film om den. Men Usher är snygg, så vi tittade på nästan hela endå. Hehehe (a)


Kommentarer
Postat av: esye

2011-04-04 @ 21:30:41
Postat av: estelle

ja sstår ut me hur många b-filmer som helst, bara usher e me i dom ;)(a)<3<3

2011-04-04 @ 21:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0