DUBBELBUBBELBABBELGUM

Härliga väder! Synd att det är söndag...Fast de gör inte så mycket för vi går bara i skolan en dag sen har vi studiedag. Hoppas på bra väder då! Annars har jag som vanligt lite söndagsångest. Sov hos Estelle inatt. Och jaaaa, vi var väl som vanligt, hyperspeedade. Vi åt hur mycket som helst, men jag hade min OnePiece på mig så inga sprängda klädesplagg iallafall.

Om typ en halvtimme ska jag ut med den jäkla reklamen, sitter och taggar med Backstreet Boys & Coca Cola i plastglas nu. Sista gången för..helst för alltid. MÅSTE SKAFFA MIG ETT JOBB!!!! Iallafall om jag ska fortsätta shoppa så mycket som jag gör...

bild i repris för den är så sööööööööt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0