dreaming is beliving

jag har inte så mycket bilder på min nya dator. bara några från åhus, lite från elias student och massa snygga webbkamerabilder. men de känns som ni har fått rätt mycket av de sistnämnda. bilden ovanför är från elias student. jag gillar att fota tomater. dom är mycket finare på bild än i verkligenheten. dessutom är det inte särskilt gott med tomater.
byte av samtalsämne. kan dock inte byta rad. jäkla blogg.se. imorgon ska jag på en heldagsworkshow i streetdance, breakdance & contemporary. lite läskigt med break, har aldrig dansat de...men jag ska väl överleva. dagen efter imorgon ska samma gäng till landskrona och testa på akrobatik. förhoppningsvis kommer jag hem hel. jag får väl skriva några rader efter det. eller efter det är de midsommar förresten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0