tredje januari

godmorgon, eller inte riktigt. godeftermiddag säger vi.
just nu sitter jag i soffan och äter julgodis. emily gick hem för en liten stund sen, hon sov här. igår var vi hemma hos didde och kollade på easy a. mycket billigare än att gå på bio! sen stack vi till mcdonalds och på vägen dit hittade vi en såkallad rullstol. gud hörde oss trots allt!

planer för dagen? noll, nada, zero.
jag sov sjukt dåligt inatt. hade långa konversationer med emily tydligen (alltså, jag sov, är rätt skicklig på att prata i sömne faktiskt) och drömde en massa knepiga drömmar. så jag är rätt trött just nu. nu ska jag starta om datorn och försöka få igång lite musik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0