start to screamin'

jag har haft en sjuuukt rolig helg, eller iallafall fredag-lördag & söndag natt!
i fredags såg jag somsagt burlesque med emily & den bästa filmen jag har sett på länge. speciellt eftersom de var så mycket musik & sång med. och såklart världens snyggaste cam gigandet!

igår kom emelie, fia, emily, estelle, erica, louise, didde & niklas hit & vi käka tacos och kolla på konståkning. haha, nä men typ. sen stack alla utom fia, emelie & estelle och vi som var kvar dansade i mitt vardasrum till klockan 3 sen däckade jag & estelle i soffan. ja, jag har iallafall haft en skitbra helg! idag ska jag städa, städa, städa & kolla gossip girl. har snart sett hela 1a säsongen & då har jag bara 2a säsongen kvar :|



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0