mitt 2010

JANUARI
jag fyllde femton. jag använde min ed hardy tröja hälften av januaris alla dagar. jag åkte på konfaläger, något som skulle bli ett minne för väldigt länge & jag fotade extremt mycket med min nya kamera (som jag fick i julklapp 2009).



FEBRUARI
jag gjorde resan i mitt liv (hitills) till USA, närmare bestämt orlando & clearwater. jag lyssnade mycket på colbie caillat och jag gjorde det bästa för att få till hyfsade betyg.


MARS
jag återvända till kalla sverige efter två underbara USA-veckor. jag piercade navlen och var allmänt glad.


APRIL
jag praoade på blomsterlandet och fick bära en vacker blå fleecetröja varje dag i två veckor (fräsht). jag konfirmerade mig & våren (och därmed mitt glada humör) kom.



MAJ
jag köpte en urgullig, prickig klänning. jag började lägga ut fula bilder på mig själv med överskrifterna "vissa dagar borde man inte få ha kamera" & jag var ute och njöt av det fina vårvädret.




JUNI
jag slutade åttan. började lovet med att fira emily. jag fick två roomies vid namn emily & emelie som bodde hos mig mer eller mindre hela juni. jag & mina vänner var ute och gjorde lödde osäkert nästan varenda kväll.


JULI
jag & estelle hade en underbar vecka i underbara åhus, en av de bästa veckorna på sommarlovet helt klart! jag var i toscana med min familj & jag bodde en vecka hemma hos emelie när hennes familj var på gotland.




AUGUSTI
jag fortsatte njuta av mitt sommarlov, precis som man ska. jag fick ett underbart avslut på sommarlovet, en kväll i skogen med en massa fina vänner. jag började nian och så var skolan igång. jag tillbringade varje kväll i en vecka inne i malmö på malmö festivalen, underbar vecka!



SEPTEMBER
jag levde i skolan mer eller mindre. jag var med emily i malmö & spelade in ett skolarbete med erica & sofia.



OKTOBER
jag var med erica i hennes stall där jag fotade henne & fina pepper & jag hade ett helvete i skolan. (inlägget är från oktober)



NOVEMBER
först nu märker jag att skolan har varit mitt liv denna hösten (fan vad tråkigt liv). jag byggde naglar iallafall, det var det enda jag kom på om november.


DECEMBER
samtidigt som jag gav allt & lite till i skolan satsade jag galet mycket på dansen & veckan innan jullovet dansade jag nog upp emot 11 timmar i veckan, men en lyckad julshow fick vi ihop! jag slutade skolan för året med betyg att vara stolt över & precis som alltid var december fyllt m
med julförberedelser & såklart julafton.
 


Kommentarer
Postat av: erica

vilket roligt inlägg :D

roliga händelser, och fin fina bilder!

hoppas på ett GUTT 2011 :D <3

kraaam

2011-01-01 @ 15:17:00
URL: http://youknowerica.blogg.se/
Postat av: Anonym

fast det var väl ändå ditt 2010? :D

2011-01-03 @ 11:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0