DIKTATORER

Sitter och pluggar in 9 diktatorer under andra världskrigets utseénden. dom var rätt lika måste jag säga. fast jag har ju mina knep...

Hitler vet ju alla, Stalin också (som förövrigt såg helt okej ut när han var sådär 20 år). Churchill ser ut som en chinchilla & japans Hirohito är den enda som ser ut som en kines. Truman är lite lik Steve i SATC (eller någon annan, kan inte sätta fingret på vem). de Gualle ser jävligt osäker ut och Roosevelt ser snäll ut & det var han ju på sätt och vis. Chamberlain ser ut som Josef Fritzl och Mussolini ser ut som Ulf (ni nyvångare vet nog vem jag menar, han läraren som hade sexorna när vi var femmor) & vips, där kunde jag alla :D

om jag mot förmodan skulle glömma detta till imorgon så finns ju den gamla goda uteslutningsmetoden

ser han inte lite ut som en chinchilla?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0