dansskosvammel

jag är i stort behov av nya dansskor & nya dansskor ska snart beställas eventuellt köpas direkt på zwing it. jag vill ha ett par exakt lika dana som dom jag har nu fast i svarta, men jag har ett problem. om jag ska ha mockasula eller plastsula. jag har faktiskt ingen aning om vad som skulle kunna tänkas vara bäst. tror jag har mocka nu och trivs med det, det blir ju lite halare än med plast såklart men det är ju bra när man ska göra piruetter osv. plastsula är nog bättre till streeten men jag dansar ju inte så mycket street längre. aash, vilka i-landsproblem va.

positiva nyheter är att jag tror att jag har hittat en seriös hemsida som säljer dansskor, danskläder med mera och jag vet ju exakt vad jag vill ha. alltid något ;)


Kommentarer
Postat av: matilda

länka till sidan så är du söt!:D

2011-01-06 @ 00:26:34
URL: http://seeu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0