allt jag var kom till ett stopp

hej bloggääään
träffade söta matilda idag en stund. först åkte vi pulka i några minuter (livsfarligt) sen beslöt vi oss för att sticka till lund och shoppa. eller ja, shoppinglyckan kanske inte var så enorm just idag, men det var trevligt endå. jag fick iallafall bytt en tröja mot en annan så jag vart nöjd.

om en liten stund ska jag nog hem till didde och kolla film. fast först ska emily komma hit så jag slipper gå den långa vägen dit helt ensam (typ 50 meter). tror emily sover här inatt och isåfall lär det ju bli en dag imorgon också. förlåt för dålig uppdatering. ni är bäst, puss vi hörs.

bild från smögen 08 (eller 07?) när jag knappt visste vad en kamera var.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0