you are fading away

hemma från ett riktigt lugnt och skönt jazzpass (okej, det var ett bra tag sedan jag kom hem). tisdagar & onsdagar är lyx för mig för då har jag bara 1 pass/dag. SKÖÖÖNT! haha. nejdå, jag älskar att ha dubbelpass men ibland kan de faktiskt vara grymt skönt. iallafall fick vi smaka lite på dansen inför showen. blir nog bra.

sitter & lyssnar på rihannas fading, den är grym! resten av familjen har skrattat åt mig för jag sitter med mitt feta datorheadset till en liten iPod. men de är ju så grymt ljud i dom! dessutom är dom mycket skönare än små pluppar man pressar in i öronen. är man hemma kan man väl få va hur ful man vill? :D

kolla, det finns ingen gräns för hur ful man får va hemma!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0