vi har en del att ta igen märker jag

nu har det hänt en massa igen utan att jag har uppdaterat. inte bra, inte bra!
vi kör igång direkt: i fredags var jag i skolan & höll min idrottslektion. jag tyckte att det gick jättebra och jag fick en hel del positiv respons från mina klasskompisar, sen att min idrottslärare inte tyckte det gick lika bra är en annan femma, jag är iallafall nöjd (med nästan allt) och jag har gärna danslektioner igen. film kommer KANSKE.

på kvällen (fredagkvällen) dansade jag i typ två timmar, så jävla jobbigt var det. sjuuukt mycket träningsvärk idag, typ död.

imorse gick jag upp astidigt för att bege mig in till lund med pappa & fia. vi besökte katte & polhem som är två stora skolor i lund, detta gjorde mig bara mer förvirrad inför mitt gymnasieval! härligt!

senare ikväll ska jag hem till fia & kolla true blood & sova där. men nu  ska jag äta, pappa har grillat. ÝUMMIE!

hahahhaa,. snyyyyyyyggingar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0