tanka

nu har jag fått nog av pluggande (har pluggat typ en kvart till varje prov) men jag vet verkligen inte vad jag ska plugga på. det får gå som det går nu.

annars då? jag har fortsatt ladda ner låtar och laddat in på iPodis. jag har ätit köttbullar & varit uppe på center syd med mamma. och sen har jag gråtit en skvätt när jag fick reda på att bruno mars är 5.4 feet lång och så har jag varit sur för att mitt hår inte går att sätta upp i en fin liten boll. älskar att ha håret så men jag kan verkligen inte., supersadface. nu ska jag gå & borsta tändorna. vi hörs imorgon, pussssssssss.

sånthär var det gott om i italien kan jag säga. gillar du knepiga byggnader? åk dit.
(bilden är tagen av pappa med pappas kamera, därav...ja ni fattar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0