resfeber?

nu märks det att det snart närmar sig resa! jag pluggar till dubbla prov som jag ska ha imorgon eftersom jag missar ett på torsdag. det är skitsvårt att plugga historia när man bara har fått en bedömningsmatris & några sidor i en bok. måste hitta en bra studieteknik.

snart kommer mamma hem och då ska vi upp på centersyd och handla böcker att fördriva tiden med på flygplanet. dessutom har jag laddat iPoden med massa fräääsh musik. hahaha, jag och sofie laddar ner i skolan hela dagarna för att vi ska överleva resorna. fast sofie har de värre, hon ska åka buss i 24 timmar..jag ska ju bara flyga i 8 ;)

yeah x3 har redan fått en säker plats i iPoden. var så säker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0