ojojojojojojoj här vart de text!

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!
hade mitt andra nationella prov i svenska idag, vi skulle somsagt skriva en uppsats & när jag fick höra att man inte fick lov att skriva en novell höll jag på att dö. jag fick seriöst panik men jag skrev en krönika om kärlek istället som dock blev skitdålig för jag vet ingenting om kärlek och jag kan absolut inte skriva krönikor. haha, jag önskar att jag kunde men jag kan verkligen inte! så det delprovet sket sig, hoppas på att få bra på dom 2 andra i svenska. drömma går ju.

efter skolan skulle jag och mamma lämna vilma på hennes träning, och då kör vi förbi gamla ridskolan och då står den och BRINNER! fatta chocken, två brandbilar var där också och brandmännen såg ganska stressade ut. jaja, det var väl lika bra de, de skulle väl endå rivas?

jag har precis ätit mig så mätt så jag håller på att spricka, det blir ingen mer mat innan dansen för mig inte, jag ska orka rulla dit också! dans i 2½ timme står iallafall på schemat ikväll.fusion x2. ena gruppen har jag gått i innan och den andra är ny så jag är liiiite nervös nu faktiskt. typisk mig att oroa mig för en ynka danslektion medan inför nationella är jag hur glad som helst, inte ett dugg nervös. ska det inte vara tvärt om?

shit pommes frittes [shitt pomfritt] vad långt inlägg. jag är üüüberspeedad & glad idag, har ingen aning om varför. nu ska jag trycka i mig ett läkerolpaket..NEJ JUSTE! ingen mer mat innan dansen. pussssssssssssss

efter såhär mycket text måste det faktiskt komma en bild, random eller ej!

hahahaha, jag & fia. åsljunga för ett år sen. jag var ju fett snygg alltså.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gamla lödde ridskola eller ?;)

2011-02-10 @ 19:23:26
Postat av: ////Amanda:D

2011-02-10 @ 19:24:05
URL: http://cajsamanda.blogg.se/
Postat av: sofia

damn gurl! Check out ma tooth :D

2011-02-14 @ 18:59:56
URL: http://susia.blogg.se/
Postat av: sofia

hahahhaha! menade teeth

2011-02-14 @ 19:00:17
URL: http://susia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0