LISTA

hittade en annan rolig lista hos erica & jag har ändå inget bättre att skriva om eller göra, så varför inte.

Höger- eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: jag är glad idag, förutom när jag fick ontimagenrycken.
Favoritgodis: SURTSURTSURTSURT <3
Är det nåt du absolut inte äter: jag försöker undvika att äta människor
Kläder just nu: rosa byxor från victoria's secret & ett blått linne från monki (här matchar vi ja)
Musik just nu: ingen faktiskt, sitter i köket & försöker visa respekt.
Vad sa du senast: "var det på rapport eller sydnytt tolvåkergrejen visades?"
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: typ...under andra VK kanske? eller nej förresten. aldrig i livet! är 80-talet en annan tidsepok? fast 50-talet hade rätt söta kläder...
Sommarplaner: göra sommaren till världens bästa sommar somvanligt.
Fisk eller badkruka: fiskis
Saft eller alkohol: saft sagt hallonsagt bättre saft har ingen haft
Hur många kuddar sover du med: 3 om kjelle räknas så 4
Favoritväder: sol<33333333333333333
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: min iPod, sour patch kids & en solstol typ.
Spelar du nåt instrument: inte för tillfället nej
Morgon- eller nattmänniska: död på morgonen död på kvällen.
Sparare eller slösare: s-l-ö-s-a-r-e
Tror på liv på andra planeter: jo, absolut. men jag blir lite knäpp av att tänka på det.
Har du några homosexuella vänner: inte vad jag vet faktiskt.
Tror du på mirakel: hoppas går ju
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: det hoppas jag verkligen!
Ser du dig själv som tolerant mot andra: nej inte ett dugg.
Ser du på kärleken som ett misstag: NEJNEJNEJNEJNEJ!
Hur många barn vill du ha när du blir stor: inga eller kanske ett halvt
Bio eller promenad: betalar du? bio.
Är du kittlig: hahaha, ja.. -.-
Snarkar du? säkerligen, brukar inte lyssna på mig själv när jag sover
Stjärntecken? vattuman (föredrar dock att säga vattenman)
Rädd för insekter? nähädu
Äckligaste insekten: ollonborre
Största svaghet: jag har alldeles för svängande humör. 
Det här är jag bra på: jag är ärlig & jag är mig själv.
Bästa bok? hmm.. hade nog sagt den tredje boken i twilightserien om jag inte hade läst den alldeles för många gånger. (GEEK)
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
kunna teleportera mig själv precis vart jag vill typ.
Vad vill du jobba som? hmm.. advokat eller jurist på något stort internationellt företag låter inte helt fel.
Chips, morötter eller godis? godisgodisgodisgodis
Pizza eller hamburgare? ahhh, jag vet inte :(
Skriver du dagbok? jag ser bloggen som en sorts allmän dagbok så ja.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? kanske tatuera något litet fint på något diskret ställe. men bara kanske. pierca gör jag nog inte om
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) stökigt.com
Gungar du på stolen? det händer (lite för ofta)
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? lättfett
Vilken hand håller du gaffeln i ? båda. begåvat vettu
Är du rädd för blod? nejdå
Saltar du på maten? ja, eller inte på allt.
Gillar du att sjunga? ÄLSKAR. speciellt när sofia drar mig i livbojen
Anser du att du är stark? psykist ja, fysiskt inte direkt
Brukar du sola? när det är varmt & soligt, absolut. solarium, NEJ!
Vad gör du om du får hicka? hickar
Röker du? uschfy&blä aldrig i livet
Snusar du? nope
Använder du knark? ja, ipren <3
Kaffe, te eller inget? te

Kommentarer
Postat av: e r i ca

ja jag vet dom :D jaaaa vi får blinga min ;) har du sånt hemma ?:D <3

2011-03-01 @ 20:59:22
URL: http://youknowerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0