feelin' so fried, like a cheesestick

hade en sick kväll/natt/morgon hemma hos fia igår/idag med erica, niklas & marcus. haha, jag vet egentligen inte riktigt vad vi gjorde, eller alltså, jag vet ju vad vi gjorde men ja, vi gjorde inget speciellt, vi hade bara sjukt roligt! haha, niklas har en film från inatt någongång där jag drar bort marcus täcke HELA tiden, han blir så jävla sur så han slår till mig med en flaska i huvudet. HAHAHAH! sen försökte jag sjunga låten som är i retarded horse klippet på youtube, det gick sådär.

btw. erica är JÄTTESÖT när hon sover & hon liknar angel i hajar som hajar <3<3<3<3<3
tyvärr får ni ingen bild för jag orkar inte.

Kommentarer
Postat av: erica

hahahhaha jag fattade inte varför du kallade mig angel först, visste heller inte att den fiiirrren i hitta nemo hette så, GAHHHAHAHAHA!!! :DDDD såfunny!

2011-02-07 @ 15:39:31
URL: http://youknowerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0