dubbelbubbelbabbel (igen)

första dagen i skolan avklarad. dock gick jag hem när det var två lektioner kvar för jag mådde inte bra. gick hem & kollade på gossip girl & sov en stund så nu känns de lite bättre. eller ja, rätt mycket bättre. imorgon ska ett arbete om förintelsen lämnas in & jag har inte börjat. jag har ju inte varit i skolan när uppgiften introducerades så jag hoppas på att få lite dispans, ska iallafall börja på den strax.

dagens bild kommer upp lite senare dock inget roligt idag. ja, inte världens mest intressanta inlägg, riktigt jävla tråkigt faktiskt. tror inte att någon läste hela. (jag hatar när folk skriver så i slutet av inlägg, man känner sig så jävla ägd för jag läser alltid allting, ännu värre är det när personen skrev något i stil med: jävla nolifer som läste allt. haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0