dagarna som gick

Kände att det kanske var dags att blogga lite.
Vad har hänt sen sist då? Ja, eftersom jag fortfarande har påsklov så händer de grejer hela tiden. Jag har bakat rulltårta med Estelle, ätit påskmiddag med släkten (läs; farfar), spenderat ännu en kväll grillandes vid sjöarna (dock med 1000 gånger mer rök denna gången, fyfan) och träffat Emelie (& Fia :D) som precis har kommit hem från New York med Sour Patch Watermelons till mig :DDDDDD. Självklart har jag varit ute så mycket det går!

Idag har jag legat ute och solat en stund och ätit lax för 5te dagen i rad (jag skojar inte, min familj är inne i en laxperiod just nu). Imorgon är sista lovdagen. Lite deprimerande men har haft ett kanonlov verkligen! Så snart är de tillbaka till skolan. Mer har jag inte att berätta för er just nu tror jag. Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0